loading...
لباسشویی درب فضایی
نویسنده بازدید : 77 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی و مزایا و معایب آن

امروزه ماشین لباسشویی‌های نوین و پیشرفته‌‌ای در بازار عرضه شده‌اند که خوشبختانه علاوه بر ناچیز کردن هزینه‌های انرژی، برنامه‌های شست و شوی متنوعی را در اختیار کاربر قرار‌ می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث‌ می‌شود الی خانواده ها، میل اکثریت به خرید اینگونه وسایل خانگی پیدا کنند. این ماشین‌ها با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفته شدن و هوشمند شدن هستند و هر روز یک خاصیت کاربردی به آن‌ها افزوده می‌شود. ما در این نوشته هدف داریم که چند باره از نقاط قوت ماشینهای لباسشویی درب فضایی را باره بحث قرار دهیم که صد البته ذکر نقاط ناتوانی آنها نیز خالی از تجربه نخواهد بود. امید است که باره توجه شما واقع شود.

 

مزایای استفاده از ماشینهای لباسشویی

 

یکی از مزایای این ماشینها موجودیت آنها در ظرفیتهای متفاوت برای سلیقه های مختلف است. شما به نسبت تعداد اعضای خانواده خویش می توانید ماشین لباسشویی درب فضایی خویش را برگزیدن کنید; مثلا اگر خانواده کم جمعیتی هستید، توصیه ما به شما ماشینهای با گنجایش 5 الی 7 کیلوگرم می باشد. در صورتی که خانواده ای با شمار اعضای میانه هستید ما به شما ماشینهای لباسشویی 8 الی 10 کیلوگرم را پیشهناد میکنیم و در غیر این چهره از ماشینهای با ظرفیت بالاتر الی 14 کیلوگرم بهره‌گیری کنید.

یکی دیگر از مزایای به کارگیری ماشینهای لباسشویی صرفه جویی در سررسید و انرژی است. ماشین در حال شستن لباسهای شما می باشد در حالی که شما به کارهای دیگر روزمره خویش می پردازید. امروزه ماشینهای لباسشویی با تجیهیزات کامل وارد بازارها می شوند و هر کدام از این ساز و برگ به نوع ای در پیشبرد این مهم در حال ایفای نقش هستند و به ماشین را به سمت یک شستن بی نظیر هدایت می کنند.

لباسشویی ها حائز برنامه های متنوعی برای شستشو می باشند و شما می توانید بسته به گونه لباسها شستشوی اخص ای روی لباسهای خویش سپریدن دهید.آنها به نوع ای طراحی شده اند که هیچ جای گمان برای شستشوی گونه ها پارجه ها به روشهای اقتباس از حالات شستشوی با دست، باقی نگذاشته اند. به عبارتی دیگر شرکتهای سازنده این ماشینها، کوشش بر آن داشته اند که تا مرز امکان این شستشو به لحاظ حرکات، کاملا همانند شستشوی با دست باشد.

یک گزینه خوب و بهتر اکثر ماشینهای لباسشویی این است که شما میتوانید آنها را با تاخیر روشن کنید. به این معنا که اگر شما مایل باشید که از ماشین خود در زمانهایی که مصرف برق در کمترین مقدار است (نیمه های شب)، کاربرد کنید، با پرکار کردن گزینه تاخیر در شستسو به این منظور برسید. کافی است لباسها را تو لباسشویی قرار دهید، شوینده را بیافزایید و دستگاه را تنظیم کنید که چه زمانی آغاز به شستشو ظاهر ید.

اگر شما لباسهایتان را به چهره سنتی (با دست) شستشو دهید، دغدغه فرزندانتان موضوعی بود که همیشه به آن فکر می کردید. به لطف ماشینهای لباسشویی این نگرانی برطرف شده است و دیگر به هنگام لباس شستن از فرزندانتان بعید نخواهید شد و اندوه آنها را نخواهید خورد. با طراحی این ماشینها، شما سایر نیازی نیست نگران فرزندانتان باشید زیرا دائم ساحل آنها خواهید بود. به  اخص که اکثر این ماشینها حائز برنامه ای تحت عنوان قفل کودک نیز می باشند.

از سایر مزایای به کارگیری ماشینهای لباسشویی آسیب نرساندن به بافت لباس است. اگر پروا کرده باشید پارچه لباسهایی که با روشهای سنتی شسته می شدند، پس از مدتی اختصار بافت خود را از دست می دادند و زود از فرم می رفتند. این مهم به لطف ماشینهای لباسشویی برطرف شده زیرا به الیاف و بافت پارچه به هنگام شستشو هیچ آسیبی نمی رسد و شما میتوانید به عمر لباسهای خود بیافزایید.

در حال حاضر لباسشویی هایی در بازار موجود هستند که نه فقط در شستشوی بهینه لباسها گوی سبقت را ربوده اند، بلکه با تکنولوژی هایی که به آنها افزوده شده است، زمینه ها یک حیات آسوده را فراهم کرده اند. برای مثال در بسیاری از ماشینهای لباسشویی از فناوری شستشو با بخار بهره‌گیری می شود که برای کسانی که آلرژی دارند بسیار پسندیده خواهد بود. وانگهی با پرکار کردن خاصیت اتو کشی راحت که در اکثر ماشینها یافت می شود، شما سایر نیازی نیست کلی وقت خود صرف اتو کردن لباسها نمایید. و ویژگی های دیگر که بیرون از پهنه این نوشته است.

معایب ماشینهای لباسشویی درب جلو

 

از معایب ماشینهای لباسشویی درب از جلو این است که به انگیزه نوع برپایی موتور در ماشین (افقی) و نیز سرعت بالا به اثناء خشک کردن لباسها، برپایی لرزش میکنند که البته با تبدیل ماشینهای لباسشویی به نوع دایرکت درایو ، این دشوار الی حدودی رفع شده است اما لرزش (هر چند بسیار کم) این ماشینها با هستی موتور دایرکت درایو نیز غیر قابل انکار است. ماشینهای لباسشویی تسمه ای به علت هستی قطعات اضافه نسبت به هم نوع بدون تسمه خویش (از قبیل پولی ها و تسمه)، حائز لرزش اغلب و همچنین صدای بیشتری می باشند.

شرکتهای سازنده ماشینهای لباسشویی برای اتلاف از لرزش و میزان صدای محصولات خود، از موتور دایرکت درایو استفاده کرده اند; اما این تغیر مایه افزایش بها این ماشینها تا اندازه ای شد که تفاوت آن با قیمت هم نوعان تسمه ای خود غیر قابل چشم پوشی به نظر می رسد. از سویی دیگر برای داشتن یک لباسشویی با راز و صدا و لرزش کمتر، شما مجبور به رداخت هزینه بیشتری هستید. وانگهی تعمییرات این گونه ماشینهای لباسشویی نسبت به ماشینهای تسمه ای شما را متحمل هزینه های بیشتری می کند.

اگر ماشین لباسشویی شما حائز برنامه هایی مبنی بر شستشوی تند (صرفه جویی در زمان) است، بعد باید چشمداشت مصرف برق و مواد شوینده و آب زیادی نیز داشت که مصرف زیاد آب و برق در موعد ارائه قبوض مربوطه از طرف سازمانهای ذیربط و نیز کاربرد بیش از حد شوینده در این حالات به اثناء خرید زود به زود شوینده قابل محسوس خواهد بود. از سوی دیگر شونده های ماشین لباسشویی نسبت به شوینده های دستی بها های بالاتری دارند و برای جاسازی آنها نیز باید خرج اکثریت را متحمل شوید.

یکی سایر از معایب ماشینهای لباسشویی این است که فضای زیادی را اشغال می کنند و این در خانه هایی که دارای مساحت زیرساخت کمی هستند به وضوح قابل دید خواهد بود. در این خانه ها اگر تصمیم بر جایگزینی دکوراسیون گرفته شود، این کار به نظر مشکل خواهد آمد زیرا برای جابجایی و به حرکت درآوردن ماشین لباسشوی، امثال یخچال و اجاق گاز، به فضای زیادی بیچارگی هست.

برای قرار دادن لباس در ماشین های لباسشویی درب از جلو باید خم شد تا بتوان این کار را اتمام داد و این برای بسیاری از ملت که از درد زانو رنج میبرند زیاد دشوار خواهد بود. این افراد، یا باید این درد را تحمل کنند و یا اینکه باید خرج بیشتری پرداخت و ماشینهای لباسشویی دو طبقه (ماشینهای لباسشویی دوگانه شوق TWINWash) تعبيه کنند.

اکثر ماشینهای لباسشویی درب از جلو، بعد از مدتی حائز بویی نامطبوع می شوند و این به خاطر مانع کردن چندی آب در لابه ته نشین واشرهای پلاستیکی درب از داخل اتفاق می افتد. این آب با برپایی کپک در واشر درب موجب ساطع شدن بویی ناخوشایند از ماشین لباسشویی می شود.

سخن پایانی

 

 با هستی ترقی دانش و فناوری در جهان کنونی، اما باز گواه نیاز غیر قابل انکار آدمی به شرایطی مساعدتر هستیم. تلاش شرکتهای پرقدرت سرتاسر گیتی نیز برای ساختن محصولاتی با بیشترین سطح کارآمدی گواه این مطلب است. قبل بینی جهانی در پایان رفاه و آسودگی خاطر برای حیات چندان بعید از انتظار نیست. هر چند با هستی تلاش شرکت های قدرتمند و معتبری همچون بوش، ال جی و سامسونگ این منظور الی حتماً تحقق پیش رفته است. ولی همچنانکه ذکر کردیم نیاز انسان به شرایط دلخواه تر از بین نمی رود و روز به روز بیشتر تشنه نوآوری در زمینه های گوناگون می شود و توانسته است تا حدودی هم به افکار خویش جامه عمل بپوشاند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 3,556