loading...
لباسشویی درب فضایی
نویسنده بازدید : 47 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی و انتخاب بهترین نوع آن

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک کدام مارک است؟ مقرون به صرفه ترین لباسشویی به چه کارخانه و مارکی ایرانی تعلق دارد و قیمت چنده؟

 

ماشین لباسشویی روند تکمیلی خود را خیلی سریع طی کرد. پیش درآمد ماشین لباسشویی به صورت سطلی تولید می شد و بعد وارد مرحله دوقلو شدن رفت. ماشین لباسشویی دوقلو از دو مخزن برپایی می شود. احد برای شستشو و دیگری برای آبگیری کاربرد می شود. پس از ماشین لباسشویی دوقلو، تولید ماشین لباسشویی وارد عرصه جدیدی شد که به صورت تمام خودکار تبدیل شد. ماشین لباسشویی تمام خودکار در 2 نوع تولید می شود:

 

لباسشویی تمام اتوماتیک درب از جلو

ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از بالا

لباسشویی و یخچال فریزر به دلیل اینکه گران قیمت هستند باید برای مدت طولانی کار کند چون واقعا ملت توانایی جایگزینی زود به زود لباسشویی را ندارنند به همین انگیزه کل مردم، فقیر و غنی به تعقیب مالای عالی می گردنند. افرادی که پول کافی دارنند که به تعقیب لباسشویی خارجی می روند ولی ملت قشر متوسط و پایین به تعقیب لباسشویی ایرانی می گردند. حالا باید بدانیم که کدام مارک برای خرید لباسشویی پسندیده است.

 

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

 

یک لباسشویی درب فضایی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

برای خرید یک لباسشویی درب فضایی خوب باید چند خاصیت را در نظر گرفت. زیبایی که در وهله اول روی خریدار تاثیرگذار است. بعد از اینکه از نظر شکل و نما باره پسند پیمان گرفت باید به کیفیت و بها ماشین لباسشویی پروا شود.

 

یکی از ویژگی هایی که برای هر مصرف کننده ای مهم است، شستشوی سریع است. شستشوی سریع دربرگیرنده شستشوی 15 دقیقه ای و 45 دقیقه ای است که برای پوشاک خیلی ناپاک بکار نمی رود و فقط در زمانهای اضطراری بدرد می خورد. مورد دوم این است که بتوانید لباسشویی را برنامه ریزی کرد. منظور از برنامه ریزی یعنی اینکه بتوانیم لباس را در زمانهایی که باره نیاز است بشوریم. با پروا به اینکه اغلب خانمها و آقایون شاغل هستند به تعقیب این برنامه هستند. با dealy time می توانید ساعت مشخصی به لباسشویی داده لغایت در یک تایم مشخص آغاز و تمام شود.

 

لباسشویی پاکشوما 94407

 

برنامه عمومی که در همه ماشین های لباسشویی وجود دارد ولی این دو ویژگی به همراه خاصیت اضافه کردن پوشاک حین شستشو از قابلیتهای بی همتا مارکهای سرشناس و خوب است. مصرف کننده با این قابلیت می تواند با فشردن یک دکمه آب داخل دیگ را به درون اندوختگاه پایین هدایت کرده و درب لباسشویی را مفتوح و البسه جا مانده از عملیات شستن را وارد مرحله شستشو کرد.

 

ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما

 

لباسشویی ایرانی خوب است یا خارجی؟

مارکهای بیگانه از زمانیکه که نرخ دلار به طور فزایی به سمت بالا افزایش یافت دیگر خرید لباسشویی بیگانه عملا فیر شدنی شده یا حداقل خیلی مشکل شده به همین جهت باید به سمت مارکهای ایرانی برویم. خرید کالاهای ایرانی خیلی خوب است ولی نمی تاب همه سلیقه ها را یک طور دید. خیلی از مردم همنشین ندارنند لباسشویی ایرانی بخرند حتی اگر خیلی خوب باشند.

 

آنچه مسلم است ایران در تکنولوژی تولید ابزارها خانگی از آنگونه لباسشویی از خارجی ها خیلی عقب تر است اما از نظر کیفیت دست کمی از نمونه های بیگانه ندارنند.

 

بهترین لباسشویی تمام اتوماتیک ایرانی

 

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک

صنعت لباسشویی در ایران خیلی ترقی کرده، به طوریکه طی این چند سنه بازپسین توانایی چشم وهمچشمی با مارکهای خارجی هم دارد ولی این ترقی در تولید یخچال فریزر کمتر مشاهده می شود.

 

پبهترین مارک ماشین لباسشویی در ایران به نظر بنده که بیش از 30 سال در بازار فروش لوازم خانگی هستم باید بگویم که تنها و تنها باید به ماشین لباسشویی پاکشوما اشاره کرد. پاکشوما تنها شرکتی است که تولید پایه آن لباسشویی بوده و تجربه تولید لباسشویی های ال جی را دارد.

 

ماشین لباسشویی ایرانی تمام اتوماتیک

 

انواع ماشین لباسشویی پاکشوما

این ادعا که لباسشویی پاکشوما بهترین ماشین لباسشویی ایرانی است اصلا ادعا نیست بلکه راستی دارد. شما نظرسنجی های هر سایتی را که بخوانید بهتر این حقیقت را متوجه خواهید شد. همیشه پاکشوما در لباسشویی پیشرو بوده و به همین دلیل بهترین لباسشویی ها را تولید می کند. اشتفاده از موتور و قطعات کره ای و ایتالیایی درجه یک به افزایش کیفیت لباسشویی پاکشوما کمک کرده است. گونه ها ماشین لباسشویی پاکشوما درب از جلو به شرح پایین است.

 

انواع ماشین لباسشویی پاکشوما

 

البته در مورد لباسشویی درب از بالا هم شرکت پاکشوما پیشرو است. شرکتهای ایرانی زیادی در تولید لباسشویی تمام اتوماتیک درب از بالا نیستند ولی در باره لباسشویی دوقلو نمی توان این فرمایش را گفت. شرکتهایی معروف و غیر سرشناس خیلی زیادی در تولید لباسشویی دوقلو هستند که پاکشوما هم جزو آنها است.

 

لباسشویی 8 کیلویی تسمه ای

لباسشویی 8 کیلویی اینورتر

لباسشویی 9 کیلویی تسمه ای

لباسشویی 9 کیلویی اینورتر

لباسشویی 7 کیلویی تسمه ای

تمام مواردی که در بالا گفتیم دارای مدلهای مختلفی هستند. این مدلها تنها در نما با هم فرق دارنند نه در کارایی و کیفیت.

 

انواع لباسشویی پاکشوما

 

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما

با پروا به اینکه بحث باره نظر ما در مورد بهترین ماشین لباسشویی ایرانی است که با قاطعیت گفتیم که پاکشوما در رتبه نخست قرار دارد در باره بها آن هم گفتگو خواهیم کرد. با پروا به نوساناتی که در بازار ایران همواره وجود دارد و قطعات اصلی ماشین لباسشویی پاکشوما از اروپا وارد شده و وابسته به نرخ دلار است، بهترین شغل این است که با نمایندگی پاکشوما در پیوستگی بوده و از قیمتهای روز آگاه گردید.

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل tfu 94407 از سری 9000 تولیدات پاکشوما است که استفاده از موتورهای یونیورسال، مصرف انرژی تا +++A و صدای موتور لغایت 45 دسی بل کاهش مکشوف است.

 

 

با پروا به اینکه کمپانی پاکشوما اولین شرکتی بود که انواع لباسشویی lg را فرآوری کرده است به همین جهت خیلی از ملت لباسشویی پاکشوما را با برند LG یکتا می دانند به همین جهت شرکت پاکشوما برای چشم وهمچشمی با برند ال جی احد از چیره دست ترین لباسشویی های خود را تولید و وارد بازار کرده است که حجم شستشوی آن 9 کیلوگرم است. پاکشوما در فرآوری لباسشویی صاحب سخیف است و تنوع زیاد زیادی در تولید لباسشویی دارد که جدیدترین لباسشویی مختصر مصرف خود را با بعید موتور 1400 دور به لباسشویی پاکشوما مدل 94407 گزین کردن دیتا است.

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل tfu94407

 

منظور از لباسشویی 1400 دور چیست؟

در لغت موتور 1400 دور یعنی لباسشویی که 1400 بعید در دقیقه می زند اما لباسشویی 1400 بعید توانایی خشک کردن بالاتری نسبت به لباسشویی 1200 دور یا کمتر دارد. در صورتیکه لباسشویی حائز موتور 1400 دور باشد و در عین حال برنامه ضد چروک را هم داشته باشد یعنی می توانید 10 دقیقه پس از اتمام شستشو، پوشاک را اتو کرده و بپوشید.

 

 

 

موتور لباسشویی 94407 پاکشوما

موتور گرد از وسایلی است که خریدار خیلی به آن اهمیت می دهد. این در یخچال فریزر از اهمیت بیشتری برخوردار است در حالیکه یک کالای خانگی مجموعه ای از قطعات است که باید همه آنها بدرستی عمل کنند. لباسشویی ها 4 گونه موتور دارنند که یکی موتور اینورتر یا مختصر مصرف است و دیگری موتور با مصرف بالا است. یک گونه موتور دایرکت درایو و موتور تسمه ای است.

 

موتور بدون تسمه لباسشویی

 

از زمانی که موتور بدون تسمه وارد بازار شد با تبلیغات بدون لرزش وارد بازار شد در حالیکه اگر لباسشویی تراز نباشد و کیفیت موتور بد باشد در هر صورت لرزش را دارد، چه اینورتر باشد و چه غیر اینورتر. موتور لباسشویی پاکشوما TFU94407 از نوع بدون تسمه ای نیست ولی موتور بهینه شده است و نه لرزش دارد و نه مصرف بالا. امروزه کل تولیدکنندگان به پیگیری کاهش هزینه های با کیفیت بالا هستند به همین جهت موتورهای بدون تسمه در حال از ردیف خارج شدن هستند. البته این حرف علت بر بد بودن لباسشویی های بدون تسمه نیست. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل tfu 94407 موتور اینورتر ندارد اما همه خصوصیات یک لباسشویی مختصر مصرف و بدون لرزش را کاملا دارا می باشد.

 

لباسشویی 1400 دور

 

لباسشویی بدون تسمه خوب است یا با تسمه؟

همانطور که در بالا هم گفتیم شرکتهای حرفه ای به تعقیب افزایش کارایی و تفریق خرج ها هستند تا قیمت لباسشویی تفریق یابد. شرکت پاکشوما هم برای تفریق بها لباسشویی پاکشوما سعی کرده با بکارگیری فناوریهای روز از قیمت کاسته و به کیفیت اضافه کند. این حرفها تبلیغات نیست بلکه حقیقت است. مثلا ماشین های دنده اتوماتیک را کل برادر دارنند اما وقتی می خرند و ماشین با مشکلی روبرو می شود می بینند که خرج تعمیرات خیلی گرانتر از ماشین های دنده ای است.

 

لباسشویی پاکشوما 94407

 

در لباسشویی هم همینگونه است. لباسشویی بدون تسمه احتمالاً مورد پسندتر باشد ولی زمانی که با مشکلی روبرو شوید بی گمان باید مبلغ بیشتری را هزینه تعمیرات کنید در حالیکه در لباسشویی تسمه اینطور نیست. در لباسشویی دایرکت درایو چون موتور با دیگ به طور سر راست وصل است زمانی که به هر دلیلی، مثلا بسیار ریختن پوشاک ویران شود باعث می شود الی دیگ و موتور با هم خراب شوند و همین خرج تعمیرات را بالا می برد. با این صحبتها می شود اینطور نتیجه گرفت که اگر هزینه برای خریدار مهم نیست می تواند از لباسشویی بدون تسمه استفاده کند در غیر اینصورت حتما باید لباسشویی با تسمه بگیرد.

 

ماشین لباسشویی پاکشوما 94407

 

میزان لرزش ماشین لباسشویی پاکشوما 94407

موتور بکار رفته در ماشین لباسشویی پاکشوما مدل tfu 94407 از نوع اینورتر نیست ولی با بهینه سازیهای که شده است هیچ لرزشی را اثناء پیشه تماشا نخواهید کرد. حتی به انگیزه صدا و لرزش بی اندازه کمی که دارد برنامه شستشوی شبانه هم دارد، یعنی در شب هم می توانید برای شستن از این لباسشویی بهره‌گیری نمایید. بهینه شدن موتورهای جدید باعث شده الی گرید انرژی +++A را از گردانیدن استاندارد بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 722
  • بازدید کلی : 3,563