loading...
لباسشویی درب فضایی
نویسنده بازدید : 48 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی و مقایسه برندها

بهترین برندهای ایرانی ماشین لباسشویی درب فضایی از نگاه مصرف‌کنندگان کدامند؟

مقایسهخانه و سبک زندگی

لباسشویی ایرانی

 اشتراک‌گذاری

ماشین لباسشویی درب فضایی متعلق به وسایلی‌ست که سال‌ها در خانه جا خوش می‌کند و قرار نیست سالانه آن را عوض کنید. به همین علت پیش از خرید لباسشویی باید حسابی مدل‌ها را بالا و زیر کنید تا بعدا از انتخاب‌تان خوشنود باشید. بازخورد خریداران پیشین کمک بزرگی در این گویه به‌حساب می‌آید و به همین انگیزه ما بهترین برندهای لباسشویی ایرانی را از نگاه مصرف‌ کنندگان بررسی کرده‌ایم.

 

مطالب مرتبط

برای خرید بخاری گازی این نکات را بدانید

 

خرید محصولات لیمون؛ بررسی کامل محصولات این برند محبوب

 

چند نسل قبل از ما هیچ تصوری از آشپزخانه‌های امروزین نداشتند. احتمالا هنگامیکه در برودت و گرما، کوه لباس‌ را با دست مشت می‌زدند و می‌شستند، نمی‌دانستند نوه‌هاشان به چه راحتی لباس‌ها را در ماشین می‌ریزند و بعد جامه شسته تحویل می‌گیرند. اما از حیث ما قضیه به این سادگی‌ها هم نیست.

 

قبل از خرید لباسشویی درب فضایی باید جیب و کیف‌مان را روی میز خالی کنیم و ببینیم چقدر پول داریم. پس از تعیین بودجه می‌رسیم به گزینش برند و مدل ماشین لباسشویی.

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین لباسشویی و موارد مهمی که باید بدانید

خرید جامه شویی

 

تا پیش از این برندهایی مانند بوش، ال جی و سامسونگ اولین گزینه‌های خرید به‌حساب می‌آمدند. ولی با نگاهی به قیمت‌ها و تفاوتی که با برندهای ایرانی دارند می‌بینید که احتمالا خارجی‌ها از سبد خرید بعضی‌ها بیرون شده‌اند. به همین انگیزه تصمیم گرفتیم در این مطلب از برندهای گوناگون ایرانی برای شما بگوییم. گزینش این برندها طبق چند عامل مختلف بوده:

 

موجود بودن کالا در بازار

کالای بعضی از شرکت‌ها در حال حاضر در بازار موجود نیست، یا فقط چند مدل اندک آن را پیدا می‌کنید. درحالی‌که اثناء خرید دربایستن دارید مدل‌های مختلف با تاثیر و ویژگی‌های متنوع را ببینید و بهترینش را به‌ منزل ببرید.

 

رضایت کاربران

شرکت‌ها در تبلیغات‌شان ادعاهای زیادی دارند. احد از راه‌های اطمینان از کیفیت محصول، بررسی نظر کاربرانی‌ است که آن فرآورده خاص را خریده‌اند. چه کسی بهتر از مصرف‌کننده می‌تواند به شما بگوید چقدر از خریدش راضی بوده و آیا فرآورده نسبت به قیمتش ارزش دارد یا نه؟

 

قیمت رقابتی

بودجه‌ای که برای خرید تعیین می‌کنید، نقش  پررنگی در انتخاب شما دارد. ضمن این‌که نگاه‌تان به کیفیت برند و فرآورده است، مراقب هستید که بها آن با کشمکش بالاتر از رقبا نباشد.

 

خدمات بعد از فروش

هیچ کس اخ ندارد پس از مدت‌ها رسیدگی محصولی را به آشپزخانه‌اش ببرد که مدتی پس ویران شود. اما برخی مواقع پیش می‌آید که به‌هر دلیلی کالای خانگی شما دربایستن به تعمیر، تعویض تکه یا سرویس داشته باشد. این‌جاست که پای کارکنان خدمات بعد از فروش شرکت به‌میان می‌آید. پیش از خرید دقت کنید راه‌های تماس با شرکت مشخص شده باشد و کارکنان آن پاسخگوی مصرف‌کنندگان باشند. در این باره هم می‌شود به نظر و تجربه‌ی خریداران قبلی نگاهی انداخت.

 

حالا ۴ برند برتر ماشین لباسشویی را بازبینی می‌کنیم.

 

۴- پارس خزر با شعار «برای یک عمر»لباسشویی پارس خزر

پارس خزر نامی‌ست که زیاد شنیده‌اید. این شرکت به داشتن محصولات باکیفیت ایرانی و قیمت‌های رقابتی معروف است و لباسشویی هم در لیست محصولاتش دیده می‌شود. پارس خزر سایت پروپیمانی دارد و راه‌های بستگی با خریدار را ساده پیدا می‌کنید، از لیست نمایندگان در شهرهای گوناگون تا فروشگاه‌های اختصاصی پارس خزر. ضمن این‌که شماره‌های ۴ و ۵ رقمی و تلفن‌های شرکت دردسترس هستند.

 

اینستاگرام پارس خزر پارس خزر دنبال‌کننده یا همان فالوور کم ندارد، اما کامنت‌های کاربران را چندان تحویل نمی‌گیرد و کسی پاسخگوی سوال‌های کاربران درباره فرآورده یا قیمت‌ها نیست. اگر به آپارات سر بزنید، شماری ویدیو در زمینه‌ شناسایی محصولات پارس خزر یا شیوه به کارگیری آنها پیدا می‌کنید.

 

نظر کاربران

کاربران معمولا دید نکویی به محصولات پارس خزر دارند اما لباسشویی آن در مقایسه با برندهای پاکشوما و اسنوا با اقبال اقلیت روبه‌روست. طراحی ساده و غیرخلاقانه‌ نما دستگاه و کیفیت معمولی شست‌وشو باعث می‌شود اغلب به قیمت رقابتی دستگاه پروا کنید. با این همه پیروان وفادار این برند، سراغ شرکت‌های سایر نمی‌روند.

 

قیمتخرید لباسشویی

دامنه بها لباسشویی‌های پارس خزر ۵ تا ۶ میلیون تومان است. برای نمونه لباسشویی ۷ کیلویی با رتبه انرژی A و چرخش موتور ۱۲۰۰ بار در دقیقه به قیمت ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

خدمات پس از فروش

اگر لباسشویی پارس خزر بخرید، خیال‌تان آسان است که گارانتی ۲۴ ماهه پارس خزر همراهش می‌آید. نصب این دستگاه مجانی است.

 

از کجا بخریم؟

اگر بخواهید پیش از خرید، کالا را با چشم خودتان ببینید و لمس کنید، بهتر است به بازار کالای خانگی شهرتان سر بزنید. اما اگر تصمیم‌تان را گرفته‌اید یا سررسید محدودی دارید، می‌توانید از فروشگاه‌ اینترنتی سایت پارس خزر یا فروشگاه‌های اینترنتی سایر خرید کنید.

 

مشاهده لباس‌شویی‌های پارس‌خزر

۳- آبسال؛ اونیورسال سابقلباسشویی ایرانی

آبسال از کارخانه‌های خیلی کهن لوازم خانگی به‌حساب می‌آید که از سنه ۱۳۳۵ کارش را شروع کرده. گنجایش لباسشویی‌های این شرکت از ۵ لغایت ۸ کیلوگرم است. در سایت رسمی آبسال تلفن‌های تماس و راه‌های ارتباطی با خریدار دیده می‌شود. پس از خرید لباسشویی آبسال اگر به هر دلیلی از خریدتان راضی نبودید، تا ۲۸ روز موعد دارید فرآورده را برگردانید. فیلم‌های تبلیغاتی یا شناسایی محصول این کمپانی را در سایت آپارات پیدا می‌کنید.

 

نظر کاربران

کیفیت شست‌وشو اگر پایین نباشد، قابل توجه هم نیست. صدا و لرزش زیاد لباسشویی آبسال گرد از مواردی‌ست که اغلب کاربران بر سر آن توافق دارند. با این همه قیمت رقابتی این کالا مایه شده که یگانه از گزینه‌های خرید باشد.

 

قیمت

محدوده قیمت ماشین لباسشویی آبسان از نزدیک ۳ میلیون تا ۴ میلیون است. برای نمونه لباسشویی ۷ کیلویی را به بها ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌خرید.

 

خدمات بعد از فروش

لباسشویی آبسال گارانتی ۲۴ ماهه‌ این شرکت را به‌همراه دارد. تلفن‌های خدمات پس از فروش آبسال روی سایت رسمی آن تألیف شده و اغلب از خدمات گارانتی آن خوشنودی دارند.

 

از کجا بخریم؟

روی سایت رسمی آبسال می‌توانید نمایندگی‌های فروش شهرهای مختلف را پیدا کنید.

 

مشاهده گونه ها لباسشویی آبسال

۲- اسنوا با شعار «روی ما حساب کنید»لباسشویی ایرانی

اسنوا به گفته‌ خودش برند دوست داشتنی و اصیلی‌ست. این برند لباسشویی‌های خودکار از ۵ لغایت ۸ کیلوگرم روانه‌ بازار کرده است. این برند در شبکه‌های اجتماعی خیلی پرکار نیست و روی سایت رسمی آن اطلاعات متنوعی از شرکت وجود ندارد. شماره‌های ۵ رقمی و یک عدد ۴ رقمی مسیر ارتباطی خریدار با شرکت است. در آپارات شماری از ویدیوهای این برند را پیدا می‌کنید که بیشتر ویدیوها محصولات شرکت را شناسایی می‌کنند.

 

نظر کاربران

براساس نظر خریداران می‌توان گمان زد این کالا اگرچه عالی نیست، ولی کیفیت قابل‌قبولی دارد. بها رقابتی و حمایت از کالای ایرانی موردی‌ست که اغلب کاربران اشاره کرده‌اند. کیفیت شست‌وشو و خشک‌کن نیرومند از مزایای این کالاست. اغلب مصرف‌کنندگان قبلی از خدمات بعد از فروش اسنوا خوشنود بوده‌اند، اگرچه دائم استثنا هستی دارد. صدای بسیار دستگاه موردی‌ست که کاربران بر سر آن توافق ندارند و از تجربه‌های مختلفی از کاملا ناخشنود لغایت راضی نوشته‌اند. تمیزی لباس‌ها هم وضعیت مشابهی دارد. اگرچه بعضی‌ها کیفت آن‌ را بالاتر از برندهایی مشابه ال‌جی ارزیابی کرده‌اند، کاربرانی هم هستند که از پاک نشدن لکه‌های جامه گله‌مندند.

 

قیمتلباس شویی اسنوا

دامنه‌ی قیمت لباسشویی‌های اتوماتیک اسنوا بین ۷ میلیون تا ۵ میلیون تومان است. گران‌ترین فرآورده اسنوا یک دستگاه با ظرفیت لباس خیس ۸ کیلوگرمی‌ست که ۷ میلیون و ۳۵۰ قیمت دارد. همان‌طور که حدس می‌زنید ارزان‌ترین لباسشویی از بین مدل‌های دوقلوست که می‌توان آن‌ را به بها ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان خرید.

 

خدمات بعد از فروش

گارانتی لباسشویی اسنوا ۲۴ ماهه گزینش سرویس است.

 

از کجا بخریم؟

از سایت رسمی اسنوا می‌توانید وارد بخش فروش آنلاین محصولات شوید. از سایت‌های خرید آنلاین دیگر، نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های ابزارها خانگی هم امکان خرید دارید. نکته مهم این است که خودتان دست‌به پیشه نصب دستگاه نشوید. درصورتی‌که نصاب رسمی شرکت لباسشویی را راه‌اندازی نکند، از خدمات حمایت آن برخوردار نمی‌شوید.

 

مشاهده انواع لباسشویی اسنوا

۱- پاکشوما با شعار «همیشه با شما»پاکشوما

این شعار برند پاکشوماست. شرکتی که لوازم خانگی فرآوری می‌کند و اتفاقا روی لباسشوییهایش ادعای کیفیت و نوآوری دارد. پاکشوما از سنه ۱۳۵۴ کارش را آغاز کرد، ولی از ۱۳۷۶ بود که لباسشویی خودکار به محصولاتش مسیر پیدا کرد. از ۱۳۹۳ کارخانه‌ جدیدش را راه‌اندازی کرد و کماکان درحال توسعه‌ کارخانه‌هایش است. در این میانی هم جایزه‌های داخلی زیادی اخذ کرده و هم گواهینامه‌های استاندارد برای خودش دست‌وپا کرده است.

 

خیلی از فروشنده‌ها از بین برندهای ایرانی پاکشوما را توصیه می‌کنند. اگرچه بها کالاهای این کمپانی زیر به‌نظر نمی‌رسد، به کیفیت بالاتر آن می‌ارزد. پاکشوما ایسنتاگرام فعالی دارد و به کامنت‌های کاربران دانه‌دانه جواب می‌دهد.

 

نظر کاربران

لباسشویی دوقلو: اغلب از توان شست‌وشو، گزینه‌های متنوع و کاربردی برای شست‌وشوی فوری و کوتاه، افزودن لباس بعد از روشن کردن دستگاه، خشک‌کن خوب و کیفیت کلی کار این کالا خوشنود هستند. برخی از مصرف‌کنندگان از صدا و لرزش زیاد آن درمقایسه با برندهای بیگانه مشابه بوش نوشته‌اند.

 

لباسشویی اتوماتیک: نیرو شست‌وشوی بالا، طراحی خوب و بها رقابتی در سنجش با برندهای غیرایرانی ازجمله موارد مثبتی هستند که از زبان خریداران قبلی می‌شنوید. صدای موتور در بی گمان متوسط و صدای تخلیه زیاد گزارش شده. اغلب از خدمات بعد از فروش خوشنودی دارند.

 

قیمت پاکشوما

معمولا قیمت ماشین‌ لباسشویی‌های پاکشوما به گنجایش دیگ ارتباط دارد. هر چه این ظرفیت اغلب باشد، محصول گران‌تر است. البته که استثناهایی هم وجود دارد و شدنی است قیمت ۷ کیلویی و ۹ کیلویی مساوی باشد. حدود قیمت ماشین‌هایی که دیگ آنها برای ۹ کیلوگرم پوشاک خیس جا دارد، هفت میلیون تومان است. بین ۶ تا ۷ میلیون ماشین‌هایی با دیگ ۸ کیلویی دیده می‌شود. ماشین‌های ۷ کیلویی در محدوده‌ ۵ میلیون تومان نوسان دارند. پس می‌رسیم به ارزان‌ترین مدل‌ها که مربوط به ماشین‌های دوقلو است. لباسشویی‌های دوقلوی پاکشوما را حدود ۱ لغایت ۲ میلیون تومان می‌شود خرید.

 

ارزان‌ترین ماشین لباسشویی پاکشوما، مدل دوقلو ۷ کیلوگرمی‌ست. این ماشین یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. گران‌ترین مدل لباسشویی پاکشوما را به قیمت هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان می‌خرید. این مدل ۹ کیلوگرم ظرفیت دارد.

 

خدمات بعد از فروش

مدت گارانتی لباسشویی خودکار ۲۴ ماه و لباسشویی دوقلو ۱۸ ماه است. مصرف‌کنندگان می‌توانند در ساعت اداری با تلفن‌های پشتیانی تماس بگیرند، روی وب‌سایت پاکشوما درخواست‌شان را ثبت کنند، یا با کد دستوری USSD ارتباط برقرار کنند. این شرکت در اغلب شهرها نمایندگی خدمات بعد از فروش دارد که تعداد آنها به ۷۰۰ نمایندگی می‌رسد.

 

از کجا بخریم؟

در سایت پاکشوما گزینه‌ خرید آنلاین هستی دارد که با سر زدن به آن می‌توانید فرآورده موردنظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. گزینه‌ بعدی خرید لباسشویی،‌ رسیدگی سایت‌های فروش آنلاین است. اگر ترجیح می‌دهید کالا را از تقریبا  ببینید و بعد خرید کنید، بهترین شغل سر زدن به بازارهای ابزارها خانگی در شهرتان است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 711
  • بازدید کلی : 3,552