loading...
لباسشویی درب فضایی
نویسنده بازدید : 48 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی یگانه از بهترین ماشین پوشاک شویی های تولید شده توسط شرکت ال جی است. این ماشین لباس شویی دارای درب مشکی بزرگ شیشه ای می باشد که پنل لمسی بر روی درب آن تعبیه شده است،و زیبایی این ماشین پوشاک شویی را دوچندان می کند.این ماشین لباس شویی حائز موتور اینورتر دایرکت درایو است ،که این موتور فاقد تسمه است که درنتیجه سایش را تفریق میدهد و صدا و لرزش را به دست کم می رساند. وباعث طولانی ترشدن عمر موتور ماشین پوشاک شویی می شود.و به لطف موتور اینورتر دایرکت درایو این ماشین لباس شویی مصرف برق شما به شدت تفریق می یابد . لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی قابلیت شستوشو با بخار را دارد ،که جامه هایی عاری ازهر گونه لکه را به شما تحویل میدهد ، و سایر لازم نیست موعد زیادی را صرف اتو کردن لباس ها کنید این ماشین لباس شویی حائز برنامه ضد چروک می باشد و راحتی را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد.

TrueSteam™

 لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی حائز خاصیت TrueSteam است . خاصیت TrueSteam™ که در این ماشین لباس شویی قرارداده شده است مشکل خانواده هایی که حساسیت یا آلژی دارند را حل کرده است.این ماشین جامه شویی توانا است لغایت 99.9% باکتری و میکروب هارا ازبین ببرد وآسایش و راحتی را به شما هدیه دهد.با حفظ یک پیرامون تندرست و عاری از آلرژن ، کیفیت زندگی خویش را شفا بخشید.

درب فضایی ال جی

لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی یکتا از بهترین ماشین جامه شویی های تولید شده بدست کمپانی ال جی است. این ماشین پوشاک شویی حائز درب مشکی بزرگ شیشه ای می باشد که پنل لمسی بر روی درب آن تعبیه شده است،و زیبایی این ماشین پوشاک شویی را دوچندان می کند.این ماشین لباس شویی دارای موتور اینورتر دایرکت درایو است ،که این موتور فاقد تسمه است که درنتیجه اصطکاک را تفریق میدهد و صدا و لرزش را به دست کم می رساند. وباعث طولانی ترشدن عمر موتور ماشین لباس شویی می شود.و به لطف موتور اینورتر دایرکت درایو این ماشین لباس شویی مصرف برق شما به شدت کاهش می یابد . لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی قابلیت شستوشو با بخار را دارد ،که جامه هایی عاری ازهر نوع لکه را به شما تحویل میدهد ، و سایر لازم نیست سررسید زیادی را صرف اتو کردن پوشاک ها کنید این ماشین لباس شویی دارای برنامه ضد چروک می باشد و راحتی را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد.

 

TrueSteam™

 لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی دارای ویژگی TrueSteam است . خاصیت TrueSteam™ که در این ماشین لباس شویی قرارداده شده است مشکل خانواده هایی که حساسیت یا آلژی دارند را حل کرده است.این ماشین لباس شویی توانا است الی 99.9% باکتری و ریزاندامگان هارا ازبین ببرد وآسایش و راحتی را به شما هدیه دهد.با حفظ یک محیط تندرست و عاری از آلرژن ، کیفیت حیات خود را شفا بخشید.

 

6 Motion DD

یک برنامه شستشو را انتخاب کنید و تکنولوژی 6 Motion Direct Drive طبل شستشو را از جهات مختلفی حرکت می دهد ، و پیشه شست و شوی لباس هارا در 6 مرحله به سپریدن می رساند و ضمن تمیز کردن جامه ها ، حس بی اندازه تمیز را به پارچه ها می دهد. این 6 مرحله که از شست و شوی لباس ها با دست الهام گرفته است دارای مراحل ساییدن، غلتاندن، طاقت دادن، پیچشی، پله ای و آبکشی مرحله به مرحله معنای یک شستشوی واقعی و کیفیت بالا را به نکوداشتن به شما هدیه می دهد.

Invert Direct Drive

لرزش کمتر ، نویز کمتر

موتور Inverter Direct Drive با بهره وری بالا باعث بهبود عملکرد شستشو می شوند ، ولی بدون راز و صدا. فن آوری DD اینورتر از قطعات متحرک کمتری کاربرد می کند که این امر مایه تفریق لرزش ها و افزایش دوام می شود. به علاوه ، این موتور انرژی کمتری را مصرف می دکند و باعث تفریق مصرف برق می شود.

صرفه جویی در مصرف آب ، صرفه جویی در وقت با EcoHybrid

فناوری EcoHybrid با رتبه بندی انرژی A موجب صرفه جویی در مصرف آب یا کوتاه شدن چرخه خشک شدن می شود. حالت خشک Eco را انتخاب کنید ، که از آب برای خشک کردن استفاده نمی کند ، یا حالت خشک معمولی برای اختصار کردن کل چرخه خشک کردن و کاهش خرج های انرژی.

Add Item

اگر یک تکه جامه را فراموش کرده اید که آن را درون لباسشویی بیندازید دیگر نگران نباشید ، می توانید پس از شروع چرخه شستشو ، آن را اضافه کنید. LG TWINWash with به دکمه “افزودن مورد” مجهز است که به شما امکان می دهد در حین شستشو درب را باز کنید تا پوشاک های جا باقیمانده را اضافه کنید.

راحتی هوشمند با WiFi

فناوری SmartThinQ l به شما امکان می دهد پوشاک های شسته شده خویش را از هر کجا و هر موعد و هر موعد بازرسی کنید. می توانید میزان مصرف انرژی را ردیابی کنید یا از چرخه بارگیری کاربرد کنید تا طیف وسیعی از چرخه های شستشوی پسین توسعه یافته را در طول عمر ماشین لباسشویی اضافه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 712
  • بازدید کلی : 3,553