loading...
لباسشویی درب فضایی
نویسنده بازدید : 62 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی و فواید درب دوم ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

 

شاید انگاشت کنید که شست‌وشوی ‌لباس شغل بسیار آسانی است و با ریختن لباس‌ها در داخل دیگ ماشین لباسشویی، ریختن پودر و مایع نرم‌کننده در درون مخزن ویژه و زدن دکمه شروع کل چیز به راحتی سپریدن می‌شود؛ ولی اگر بخواهیم لباس‌ها و پارچه‌ها را به چهره بنیادی و حرفه‌ای بشوییم باید بعضی نکات را رعایت کنیم. درب دوم ماشین لباسشویی درب فضایی سامسونگ Addwash در این مورد به کمک کسان می‌آید و به آن‌ها پروانه می‌دهد تا دستورالعمل شخصی خود را در شست‌وشوی حرفه‌ای لباس‌ها پیاده کنند.

 

آقایان معمولا شست‌وشوی لباس‌ها را ساده می‌گیرند و به کیفیت شست‌وشو، یقه و سرآستین کدر یا حتی اکتریسیته ساکن جامه توجهی نمی‌کنند؛ ولی خانم‌ها در اغلب مواقع شستن پوشاک را همانند پختن غذا امری حساس می‌دانند و با ترکیب‌ها و فرمول‌های خاص خودشان البسه را می‌شویند. احد از موارد آزاردهنده برای خانم‌های خانه، زبری جامه و حوله با هستی به کارگیری مایع نرم‌کننده است. مواد شوینده الی مرز زیادی نشانه مایع نرم‌کننده را خنثی می‌کنند و لباس‌ها آن‌طور که باید نرم و خوش‌بو نمی‌شوند.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

 

درب دوم ماشین لباسشویی درب فضایی سامسونگ Addwash در این باره به کمک خانم خانه می‌آید و به او اجازه می‌دهد دستورالعمل شخصی خویش را در شست‌وشوی حرفه‌ای پیاده کند و نگران آمیخته شدن همزمان نرم‌کننده و شوینده نباشد. خانم خانه در هر زمانی از شست‌وشو می‌تواند درب دوم ادواش را مفتوح کند و ماده نرم‌کننده را درون دیگ بریزد. در این حالت، شست‌وشو حرفه‌ای‌تر از هر زمان دیگر سپریدن می‌شود. این یعنی لباس‌ها و پارچه‌ها پس از شست‌وشو لطیف‌تر و نرم‌تر از هر موعد دیگری دیده می‌شوند و مثل این‌که مغازه خشک‌شویی اختصاصی تمام لباس‌ها را شسته و تمیز و مرتب تحویل دیتا است.

 

دیگر دریغا لباس جا مانده را نخورید!

شست‌وشوی لباس­‌ها می­تواند امری وقت‌گیر و پرهزینه باشد، مخصوصا وقتی خانواده‌ای پرجمعیت دارید. انگار کنید ماشین لباسشویی در حال شست‌وشوی لباس­‌هاست و ناگهان متوجه می­‌شوید که یک پیراهن، جوراب یا یک بلوز یا حتی روسری در سبد لباس‌های کثیف جا مانده است. تا چندی پیش دو راه‌حل بیشتر هستی نداشت: یا شستن لباس­های جامانده با دست، یا صبر کردن لغایت انجام برنامه شست‌وشو و صریح کردن ماشین لباسشویی برای بار دوم! هر دو راه‌حل علاوه بر وقت­‌گیر بودن مایه اتلاف آب، انرژی و تحمیل خرج اضافی به شما خواهد شد. اما به تازگی راه‌حل سومی نیز برای لباس‌های جامانده وجود دارد: درب دوم ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash که از تمام این راه‌کارها هم آسان­تر است و هم به‌صرفه‌تر.

 

ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ با داشتن یک درب اضافه به شما این امکان را می­‌دهد تا بتوانید هنگام شست‌وشو به لباس‌های داخل ماشین پوشاک اضافه کنید.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

 

این امکان فقط مختص لباس‌های جامانده نیست؛ مثلا اگر پارچه‌ خاصی به شست‌وشوی کمتری بیچارگی دارد، سایر لازم نیست از آغاز لغایت انتهای شست‌وشو در کنار دیگر البسه باشد و می‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد. همچنین مواقعی که پوشاک به صورت دستی شسته‌ شده‌اند، می‌توان این قبیل پوشاک و پارچه‌ها را پس از سرانجام شست‌وشو و اثناء آب‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌زمان خشک شدن پوشاک از چند ساعت به چند دقیقه تفریق پیدا می‌کند.

 

با ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash کیفیت لباس‌ها را حفظ کنید

همیشه کل لباس‌ها به یک اندازه ناپاک نیستند و برخی مواقع اوقات بعضی لباس‌ها فقط احتیاج به نرم‌کننده یا آب‌گیری دارند. در اینجا ماشین لباسشویی ادواش با چرخه‌های متفاوت شست‌وشو برای پوشاک و الیاف خاص به کمک خانم‌ منزل می‌آید لغایت مثل یک متخصص، با پروا به جنس و میزان کثیفی، برای هر جامه یک فرایند خشکشویی حرفه‌ای را اجرا کند. درب دوم ادواش به شما کمک می­‌کند با تقسیم­‌بندی لباس­‌ها هر کدام از آن‌ها را بر بنیاد بافت و الیاف خاصی که دارند بشویید.

 

درها را بسته نگه ندارید

محیط نمور برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها مناسب است و در چهره بسته بودن درب ماشین لباسشویی و باقی ابقاء نم در دیگ پس از اتمام شست‌وشوی لباس‌ها چنین شرایطی برای باکتری‌ها و قارچ‌ها فراهم می­‌شود. در این حالت باید درب ماشین را مفتوح گذاشت الی هوا داخل آن بچرخد، الی هم باکتری در آنجا پروانه زندگی نداشته باشد و هم دیگ ماشین بو نگیرد؛ که اگر این اتفاق بیفتد همگی لباس­‌ها بعد از شست‌وشو، با بوی بسیار زننده از ماشین خارج می‌آیند.

 

با پروا به بزرگ بودن درب ماشین‌ لباسشویی‌های معاصر مفتوح گذاشتن آن چندان بخردانه نیست، چرا که هم عبور و مرور در اطراف لباسشویی را دشوار می­‌کند و هم باعث آسیب رویت درب آن در چهره برخورد می­‌شود.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash

 

اینجاست که درب دوم ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash یک ‌بار سایر خودنمایی می‌کند و به بانوان فرمان می‌دهد به راحتی درب ماشین لباسشویی را بدون هیچ دغدغه‌ای باز بگذارند الی هوا و نم داخل آن تهویه شده و دیگ نه بو بگیرد و نه هرگز محلی برای رشد باکتری و چنین موجودات مضری باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 716
  • بازدید کلی : 3,557