loading...
لباسشویی درب فضایی
نویسنده بازدید : 41 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی پاکشوما مدل TFU-94407

زمانی شستن لباس‌ها فقط نمایانگر تمیزی و پاکیزگی بود، اما در دنیای کنونی علاوه بر تمیزی و پاکیزگی، شست‌وشوی لباس‌ها بیان‌گر شخصیت، سبک پوشش و زندگی نیز هست، علاوه‌براین، امروزه کارایی فقط نکته مهم در خرید یک ماشین لباسشویی نیست؛ چراکه نما ماشین لباسشویی هم همانند سایر ابزارها طباخ خانه آیت از ذوق و سلیقه صاحب خانه است. همین جستار در کنار سخیف حیات امروزین و انواع گوناگون پارچه‌ها و بافت‌ها خرید یک ماشین لباسشویی را به پیشه سخت تبدیل کرده است. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407  دارای ظرفیت ۹ کیلوگرمی است. بنابراین، برای یک خانواده ۵ لغایت ۶ نفره مناسب است. علاوه‌براین، این فرآورده دارای قابلیت شست‌وشوی جامه کودک است که همین ارزش مطلوبی به آن دیتا است.

 

 

 

رتبه انرژی

مصرف انرژی فاکتور مهم و تعیین‌کننده‌ای در دستگاه‌های پرمصرف است. ماشین لباس‌شویی هم یکی از سردمداران لیست ابزارها پرمصرف در منزل است. برند پاکشوما هم گرد از شرکت‌هایی است که کوشش کرده است با به‌کارگیری فناوری‌های گوناگون میزان بازدهی ماشین لباسشویی را لغایت حتماً زیادی بالا ببرد. مصرف انرژی  TFU-94407 میزان بهبود مطلوبی در مصرف انرژی را در وسط دستگاه‌‍‌های دارای نشانه مصرف انرژی دارد. با پروا به موتور نیرومند این ماشین لباسشویی که با سرعت حداکثری 1400 دور در دقیقه می‌چرخد، این رتبه انرژی به معنی مصرف بهینه و مهندسی شده‌ای است که پاکشوما برای این محصول در نظر گرفته است.

 

ماشین لباسشویی درب فضایی پاکشوما مدل TFU-94407 حائز رتبه انرژی A+++است که سقف میزان صرفه‌جویی است.

 

 

 

تأخیر در زمان شست‌وشو

با وجود قابلیت Delay  یا شست‌وشوی با تأخیر که با نام امکان تنظیم زمان شروع شغل هم سرشناس است، می‌توانید زمان پیش درآمد شست‌وشو را به تعویق بیندازید. به‌این‌ترتیب نرمش شغل دستگاه بسیار اغلب شده و می‌توانید با توجه به برنامه‌ی روزانه‌ی خویش کارکرد دستگاه را هماهنگ کنید. با موکول کردن آغاز شست‌وشو به زمان مد نظر می‌توانید واپسین،انجام کار دستگاه را تشخیص دیتا و به‌طور نمونه آن را با موعد بیدارشدن از خوابتان منسجم کنید و با خیال آسان پهن کردن لباس‌ها را به بامداد موکول کنید. درواقع این سوژه مایه می‌شود تا بتوان در هر زمان از روز و شب سررسید شروع پیشه دستگاه را مشخص کرد. باتوجه به سرعت زندگی امروزی، احتمالاً این خاصیت بیشتر از آنچه اندیشه می‌کنید به‌کارتان خواهد آمد.

 

 

بیشتر بودن برنامه شست‌وشو در یک ماشین لباسشویی درب فضایی به معنی مفتوح بودن دست کاربر برای گزینش یک برنامه برای لباس موردنظرش است. پاکشوما مدل TFU-94407 درواقع 21 حالت انتخابی دارد که از طریق ولوم کبیر چرخشی آن می‌توانید برنامه‌ی دلخواهتان را برگزیدن کنید. از میان برنامه‌های گوناگون  شست‌وشو در این محصول به برخی اشاره می‌کنیم؛ برنامه DUVET امکان شست‌وشوی ملحفه و روتختی را برای کاربر ایجاد می‌کند. همان‌طور که از اسم برنامه Cotton برداشت می‌شود، این برنامه برای شست و شوی لباس‌های نخی و کتان طراحی شده است. برنامه دیگری که در این ماشین لباسشویی به شغل گرفته شده است، امکان شست و شوی تند است که برای سبک زندگی پرسرعت امروزین ایجاد شده است. برنامه شست‌وشوی لباس‌های رنگی و لباس‌های طایفه هم سایر انتخاب‌های مهمی هستند که کاربر به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارد. همانطور که اشاره شد، برنامه شست‌وشوی لباس‌های کودک هم در این محصول دیده می‌شود که برای خانواده‌هایی که نورسیده دارند بسیار کاربردی خواهد بود.

 

 

 

نگاه کلی

ماشین لباسشویی مدل TFU-94407 از سری محصولات کمپانی پاکشوما است که با طراحی نه‌چندان چشمگیر اما با امکانات و برنامه‌های امروزین روانه بازار عرضه شده است. اگر از قابلیت بخارشو صرف‌نظر کنیم این ماشین تقریباً تمام نیازهای یک خانواده 4-5 نفره را پوشش دهد. مصرف انرژی کاملاً ، نمایشگر و پنل زیاد باکیفیت و کاربردی، عملکرد دلخواه مایه می‌شود که TFU-94407 را در بخش ماشین لباسشویی‌های حائز ارزش خرید بالا پیمان دهیم. برنامه‌های متنوع شست‌وشو از سایر ویژگی‌هایی است که این فرآورده را به ماشین لباسشویی نوین و پراستفاده تبدیل کرده است.

نویسنده بازدید : 39 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضای مزایای فراوانی دارد. یکی از مهمترین مزیت های ماشین لباسشویی lg، طراحی قشنگ و مدرنش است،ال جی با ترکیب کنترل پنل و درب آن، طراحی زیبایی را برای این مدل جدید به ارمغان آورده است.

 

علاوه بر نما آن که اشخاص را برای خرید ماشین لباسشویی FH4G1 دلگرمی می کند، قابلیت اضافه کردن پوشاک ( Add Item )  نیز در این دستگاه بسیار کاربر پسند است.


این لباسشویی با داشتن امکانات و برنامه های به روز گرد از بهترین ماشین لباسشویی های موجود حال حاضر در بازار ایران است که حس یک لباسشویی مترقی را به خریدار میدهد.

 

 لباسشویی ال جی 10.5 کیلو FH4G1JCHK6N

 خاصیت های کلیدی لباسشويي 10.5 كيلو (٧كيلو خشک کن ) ال جي درب فضایی

هوشمند 

گيربكسی 

لمسي 

13 برنامه شستشو 

 خشك كن 100 درصد

بخارشور دار 

 

تکنولوژی True Steam از بین برنده موارد آلرژی زا لغایت 99.9 درصد 


با تکنولوژی True Steam ال جی حیات عاری از آلرژی را تجریه کنید که امر توسط موسسه BFA انگلستان باره تایید می باشد.همچنین علاوه بر آن با تکنولوژی Steam Softener™ به حفظ نرمی و دوام پوشاک شما کمک دو چندان می کند.

لباسشویی 10.5 کیلویی جدید 2017 تایتان


 راحتی هوشمندانه با WiFi


فن آوری SmartThinQ ™ به شما دستور می دهد تا هر موعد که بخواهید عملیات شستشوی  پوشاک خود را از هر کجا و هر فضا سایر بازبینی کنید. شما می توانید مصرف انرژی را ردیابی و یا استفاده از چرخه دانلود را برای اضافه کردن طیف وسیعی از چرخه شستشو جدید در درازا عمر درازا ماشین لباسشویی.

لباسشویی درب فضایی 10.5 کیلویی تایتان ال جی مدل FH4G1JCHK6N F 


شستشوی بهینه با 6 جنبش شستشو    6 MOTION


برنامه شستشوی خود را گزینش کنید. سپس ماشین لباسشویی با کمک فناوری  6Motion Direct Drive شستوشوی شما را به روش های مختلف انجام می دهد که این امر علاوه بر محافظت از الیاف پارچه بیشینه تمیزی را در کمر بستن شما قرار می دهد.



قابلیت درنگ برنامه و اضافه کردن لباس


اگر فراموش کردید لباسی را درون ماشین لباسشویی قرار دهید، کافی است دکمه Pause را خفگی دهید و اقلام موردنظر را اضافه کنید؛ چه جورابی حقیر باشد و یا کتی با سایز بزرگ. هرکدام از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14 را برگزیدن کرده باشید، درب لباسشویی طی پروسه شستشو می‌تواند فوراً (تقریباً ظرف مدت 3 ثانیه) مفتوح شود.


بسته به میزان وزن البسه و همچنین نوع پارچه شدنی است در باز نشود.همچنین اگر دمای آب بالای 40 درجه باشد در مفتوح نمی شود.*


علاوه بر کلیه این مزایای لباسشویی درب فضایی ال جی FH4G1JCHK6N از موتور دایرکت درایو، ظرفیت 10.5 کیلوگرم برای شستشو و 7 کیلو برای خشک کردنبرخوردار است. 


لباسشویی 10.5 کیلویی جدید 2017 تایتان 


          نقاط قوت

 قابلیت اضافه کردن لباس

 طراحی زیبا

 امکانات به روز

 شستشو با بخار

نویسنده بازدید : 42 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

ماشین لباسشویی درب فضایی، امروزه یکی از ابزارها خانگی ضروری برای هر خانواده است، اما خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنی در عقیده اخذ طیف گسترده‌ای از عوامل مانند بهره‌وری انرژی، اندازه، ویژگی‌ها، بها و تصمیم‌گیری درباره خرید یک ماشین لباسشویی درب از جلو یا لباسشویی درب از بالا است. به همین دلیل در این نوشتار کوشش کرده‌ایم با در نظر گرفتن این فاکتورها و در ضمن تجربیات کارشناسان و تکنسین‌های فنی تعمیرات لباسشویی خود، بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی را در برگزیدن شما پیمان دهیم الی راحت‌تر بتوانید برای خرید و برگزیدن مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی درب فضایی تصمیم بگیرید.

 

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قبل از اینکه برای خرید ماشین لباسشویی به فروشگاه بروید، لازم است چند مسئله کلیدی را در عقیده بگیرید که ما در این نوشتار راهنمای خرید ماشین لباسشویی در 12 عنوان مختلف آنها را توضیح دیتا ایم الی به شما امکان گزینش مقرون به صرفه ترین لباسشویی را داده باشیم. چرا که بی گمان بودجه خرید شما اندک است و منظور دارید لغایت با این بودجه بهترین لباسشویی موجود را که نیازهای شما را برطرف می کند، جاسازی نمایید. بعد با ما به اتفاق باشید.

 

1- اصلی یا تقلبی بودن لباسشویی

شاید مهمترین نکته در هنگام خرید لباسشویی درب فضایی، پروا به این نکته است که آیا لباسشویی اصلی است؟ یا تقلبی بوده و به عبارت دیگر فیک است؟ اصطلاحاتی چون های کپی، سفارشی عربستان یا اروپا و… تنها بازارگرمی فروشندگان است و به ریشه-بن-بیخ نبودن لباسشویی اشاره دارد. ممکن است با پروا به کمبود بودجه خود تصمیم به خرید جنس تقلبی نمایید. به یاد داشته باشید که با وجود اینکه هر دو دستگاه اصلی و تقلبی یک کار را سپریدن می دهند، اما تفاوت های فاحشی وسط آنها هستی دارد. تفاوت هایی که در نتیجه شستشو، راندمان انرژی، بازدهی دستگاه در طویل مدت، درازا عمر مفید، ویران نشدن بی علت و زودهنگام، وجود قطعات یدکی و ده ها چیز دیگر چکیده می شود.

 

نحوه تشخیص لباسشویی ریشه-بن-بیخ از تقلبی

ممکن است در هنگام مراجعه به فروشگاه، با لباسشویی هایی که با چندین لوگو و برچسب تزئین شده اند و در چندین جای دستگاه نام برند آن همچون ال جی، سامسونگ، بوش و… نمایان است روبه رو شوید. حتی بعضی افراد سودجو با اسامی برندها و لوگوهایی که حک شده است و چسباندن آنها بر محصولات تقلبی خویش قصد سوءاستفاده دارند. هیچکدام از این برچسب ها و حتی اسم برند و لوگوی حک شده بر روی آن نشانگر ریشه-بن-بیخ بودن ماشین لباسشویی نیست!

 

ساده ترین و معتبرترین مسیر حلی که از طریق آن می توانید خود شما هم به ریشه-بن-بیخ یا تقلبی بودن ماشین لباسشویی پی ببرید، به کارگیری اینترنت و جستجوی لباسشویی باره عقیده است. برای این هدف با استفاده از شماره مدلی که بر روی دستگاه حک شده است، به صورت انگلیسی در درون سایت گوگل عدد مدل لباسشویی را جستجو کنید. در صورتی که برند لباسشویی اصلی باشد، سایت معتبر آن شرکت اولین نتیجه جستجو بوده که با وارد شدن به آن می توانید لباسشویی را ببینید ک با همان عدد مدل شناسایی شده است. وگرنه به هیچ وجه به ریشه-بن-بیخ بودن کالا اعتماد نکنید.

 

در گام دوم و بعد از اینکه از سایت معتبر همان برند کامیاب به یافتن لباسشویی با همان عدد مدل شدید، لازم است الی به دقت تصویر لباسشویی در سایت را با آنچه می بینید سنجش نمایید. در این بخش پروا به جزئیات زیاد مهم است. درب دستگاه، صفحه نمایشگر، دکمه ها و صفحه کاربری لباسشویی، ولوم برنامه ها، کشو یا محفظه جاپودری و دریچه تخلیه در پایین ماشین لباسشویی از مهمترین بخش هاییست که باید به دقت رسیدگی کنید. اگر هر کدام از این تقسیم ها با تصویر لباسشویی از سایت رسمی آن متفاوت باشد، به بردباری بسیار لباسشویی تقلبیست.

 

2- بها خرید ماشین لباسشویی

احتمالاً مهم‌ترین نکته این است که برای خرید لباسشویی جدید چقدر می‌خواهید خرج کنید! مسلماً خرج اولیه خرید لباسشویی گران‌قیمت‌تر، اغلب خواهد بود؛ اما لباسشویی‌های گران‌تر معمولاً از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. پس از آنجایی‌ که بردباری دشوار پیدا کردن آن‌ها کمتر خواهد بود، هزینه تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز کمتر است و کارآمدتر خواهند بود. برآیند اینکه در هزینه‌های آب، انرژی و مواد شوینده نیز صرفه‌جویی خواهد شد. پس هنگام خرید، طول عمر لباسشویی نیز باید باره توجه قرار گیرد.

 

 

3- فضای شما برای قرار دادن ماشین لباسشویی

اگر در یک منزل یا آپارتمان کوچک حیات می‌کنید، چه بسا اندازه و فضا احد از دغدغه‌های شما هنگام خرید ماشین لباسشویی خواهد بود. لباسشویی های درب از جلو نسبت به لباسشویی های درب از بالا جمع‌ و جورتر هستند و درب های کوچک‌تر جلوی آن‌ها باعث می‌شود که استفاده از لباسشویی های درب از جلو در فضاهای حقیر راحت‌تر باشد. علاوه بر این می توانید از یک کابین شغل بخواهید لغایت برای شما کابینت مخصوص بسازد و از یک تعمیرکار نیز بخواهید لغایت با اندکی سخن را باز کنید سرنوشت هایی از دستگاه، لباسشویی را در درون کابینت و به صورت توکار نصب نماید.

 

4- گنجایش ماشین لباسشویی

ظرفیت یک ماشین لباسشویی بر پای بست، میزان لباس خشکی که در یک چرخه شستشو می‌توانید در لباسشویی بریزید، برحسب کیلوگرم تعیین می‌شود. البته این گنجایش معمولاً اسمی است و ظرفیت واقعی قدری کمتر از آنچه که بر روی آن نوشته، می‌باشد. فلذا اثناء بهره‌گیری سعی کنید ماشین را بیش‌ از کران پر نکنید، زیرا هم لباس‌ها به‌خوبی شسته نمی‌شوند و هم مصرف انرژی لباسشویی شما بالا می‌رود. برای یک فرد تنها یا یک خانواده دو نفره ماشین لباسشویی حقیر با ظرفیت 6 کیلوگرم می‌تواند پسندیده باشد. درحالی‌که برای یک خانواده بزرگ چه بسا نیاز به مدل‌های بزرگ‌تر با گنجایش بالای 8 کیلوگرم است. در جدول زیر می‌توانید اندازه پسندیده لباسشویی برای تعداد گوناگون اعضای خانواده را تماشا کنید. البته سبک زندگی شما نیز در تعیین دقیق گنجایش لباسشویی مؤثر است.

 

راهنمای خرید ماشین لباسشویی - گنجایش دستگاه

5- نوع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نصف اتوماتیک

راهنمای خرید ماشین لباسشویی نیم اتوماتیک

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

در لباسشویی های نصف اتوماتیک دسته شستشو و خشک‌کن از هم مجزا هستند؛ درنتیجه نیاز به مداخله دستی در طی فرایند شستشو است.

شما می‌توانید برنامه شستشو را متوقف کنید و مثلاً لکه‌های روی پوشاک را با دست بمالید تا از بین بروند و پس دوباره برنامه شستشو را پیوسته دهید.

اگر به تعقیب صرفه‌جویی انرژی هستید، نگران نباشید! این ماشین‌ها توان کمتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

لباسشویی های نیم خودکار عملکرد ساده‌تری دارند و تعمیر آن‌ها ساده است.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

راهنمای خرید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی

لباسشویی های تمام اتوماتیک فضای اقلیت اشغال می‌کنند.

بر اساس برنامه‌های شستشو و حالت‌های سفارشی برای گونه ها گوناگون پارچه‌ها، چرخه‌های شستشوی انعطاف‌پذیرتر دارند.

امکان به کارگیری ماشین لباسشویی حتی هنگامیکه می‌خواهید از منزل بیرون شوید، وجود دارد.

دوام و عمر مفید طولانی تری دارند.

6- لباسشویی های درب از جلو و درب از بالا

در این تقسیم لیستی از مزایا و معایب ماشین های لباسشویی درب از جلو و درب از بالا تعبيه کرده‌ایم. با این‌ حال انتخاب نوع ماشین لباسشویی کاملاً شخصی است و به اولویت‌های شما ارتباط دارد. تفاوت اصلی لباسشویی های درب از جلو و درب از بالا این است که لباسشویی های درب از جلو یک درام افقی دارند که از شدت نیروی موتور برای شستن لباس‌ها و چرخش آن‌ها به طرفین استفاده می‌کند؛ درحالی‌که لباسشویی های درب از بالا یک درام عمودی دارند و از یک دستور مرکزی برای به جنبش درآوردن لباس‌ها استفاده می‌کند.

 

البته سامسونگ اخیراً با به کارگیری خاصیت جالب AddWash امکان افزودن پوشاک در میانی سیکل شستشو را در لباسشویی های درب از جلو نیز فراهم کرده است.

 

7- آپشن ها یا ویژگی‌های مفید ماشین لباسشویی

صرفه عقیده از نوع ماشین لباسشویی، به آپشن های لباسشویی موردنظر خود دقت کنید. برای نمونه آپشن سطح آب برای لباسشویی های کوچک، متوسط و بزرگ، آپشن یا دکمه‌ای برای تنظیم چرخش ناچیز درام برای کاهش چین و چروک لباس، برنامه‌های شستشو مختلف، بخار، شستشوی اضافی و غیره.

 

همانند خاصیت جدید ماشین لباسشویی سامسونگ (AddWash) که پیش‌تر بیان کردیم، تولیدکنندگان در پی راهکارهای بازپسین برای تولید و ساخت مدل‌های متفاوت هستند. برند تجاری دیگری که شهرت نکویی در ابتکار دارد، میله (Miele) است که عمدتاً به خاطر فناوری شستشوی فوق‌العاده TwinDos شهرت دارد (میزان مواد شوینده برای شستشوی لباس‌ها را تخمین میزند و در مناسب‌ترین موعد مواد شوینده را به لباس‌ها اضافه می‌کند و نتیجه زیاد نکویی از شستشوی لباس‌ها به دست می‌آید). اما چه ویژگی‌های دیگری را باید در ماشین های لباسشویی جدید جستجو کنید؟ در پیوستگی راهنمای خرید ماشین لباسشویی در این باره اغلب توضیح می دهیم.

 

8- برنامه‌های شستشو

بهترین راهنمای خرید ماشین لباسشویی- ولوم برنامه ها

شستشوی جامه با حدس و تردید را فراموش کنید و برنامه شستشوی مناسب را برای لباس‌های خود گزینش کنید. ماشین های لباسشویی برنامه‌های مختلف شستشو مطابق با جنس‌های مختلف پارچه دارند. برای نمونه برنامه شستشو ویژه ملحفه و روتختی، لباس‌های تیره و روشن، پارچه‌های ظریف و … که بر بنیاد بها تولیدکننده و قیمت ماشین لباسشویی متفاوت هستند.

 

برنامه شستشو را با توجه به نوع پارچه انتخاب کنید:

 

پارچه‌های ظریف به مراقبت بیشتری به هنگام شستشو نیاز دارند. برای نمونه ابریشم زود پاره می‌شود.

همچنین لباس‌های رنگ روشن و سفید بیچارگی به شستشوی بیشتری دارند لغایت تمام لکه‌های آن‌ها از بین برود.

نگران نباشید در لباسشویی های جدید برنامه‌های متنوع برای پارچه‌های مختلف هستی دارد.

 

 

یکی از رایج‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی داشتن تایمر متغیر است که به شما اجازه می‌دهد مدت‌زمان برنامه شستشو را کنترل کنید و وانگهی سررسید شستشوی با تأخیر را تنظیم کنید. اگر ساعات پیک مصرف برق را بدانید، به کمک این ویژگی می‌توانید هزینه‌های مصرف برق خویش را هم تفریق دهید.

 

توانایی تنظیم دمای آب شستشو یکتا سایر از ویژگی‌های سودمند است. با به کارگیری این امکان مثلاً می‌توانید برنامه شستشو را برای پارچه‌های مختلف که دربایستن به شستشوی ظریف با آب سرد یا شستشوی نیرومند با آب گرم دارند، تنظیم کنید. معمولاً به کارگیری آب سرد برای بسیاری از شستشوها به‌خوبی آب گرم عمل می‌کند و با این شغل می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

 

به کمک این ویژگی فوق‌العاده، ماشین لباسشویی به‌صورت خودکار چرخه شستشوی مناسب را با پروا به مقدار لباس‌ها و میزان کثیفی آن‌ها انتخاب می‌کند. در ضمن مقدار ریزبین آب و مواد شوینده باره دربایستن را نیز محاسبه می‌نماید.

 

این ویژگی مایه ایجاد حباب‌هایی می‌شود که آب و مواد شوینده را به عمق پارچه می‌رساند و باعث افزایش کیفیت شستشو و وانگهی صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود.

 

 

این ویژگی برای مواقعی که فرصت کمی دارید و به لباس خود نیاز دارید می‌تواند مفید باشد.

 

صفحه نمایش های بزرگ‌تر وضوح اکثریت دارند، خواندن را آسان‌تر می‌کنند و اطلاعات مفیدی درباره مدت‌زمان باقی‌مانده لغایت سرانجام شستشو و یا خطای به وجود آمده در حین کار ماشین می‌دهند.

 

کنترل‌های هوشمند

برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی مرزهای روش وابستگی ما با ابزارها خانگی را به‌طور چشمگیری تغییر می‌دهند. روش‌های کنترل جدید همچون رابط‌های کاربری لمسی امکان شخصی‌سازی اکثریت را فراهم می‌کنند (مهاجرت از کنترل‌های مکانیکی استاندارد). حتی برخی از ماشین های لباسشویی پیشرفته به کاربر اجازه می‌دهند که از طریق دور و از طریق گوشی هوشمند خود، دستگاه را مهار کنند. ماشین های لباسشویی سامسونگ از برجسته‌ترین نمونه‌های ماشین های لباسشویی هوشمند هستند. کنترل‌ هوشمند می‌تواند برای آغاز شستشو پیش از اینکه به خانه برسید و یا برای تنظیم برنامه شستشو پیش از ترک منزل سودمند باشد.

 

9- جنس بدنه (پلاستیک یا پورسلین در مقابل استیل ضد زنگ)

مواد اولیه ساخت درام یک ماشین لباسشویی ویژگی‌ای است که به‌شدت به قیمت و کیفیت کلی ساخت لباسشویی ارتباط دارد. این بخش از ماشین لباسشویی بیشترین استفاده را دارد، بنابراین مواد بهتر مایه دوام اغلب خواهد شد. لباسشویی های ارزان قیمت اغلب از درام‌هایی با جنس پلاستیک استوار یا سرامیک ساخته‌شده‌اند، درحالی‌که مدل‌های گران‌تر از استیل ضدزنگ ساخته‌شده‌اند.

 

10- نوع چرخش یا جنبش درام

ماشین های لباسشویی نوین درام خود را به یکی از دو شیوه پایین از طریق موتور به جنبش در می‌آورند: یا به‌صورت سر راست به موتور وصل هستند (بدون تسمه) و یا اینکه به‌طور غیرمستقیم با استفاده از یک تسمه موتور را به درام وصل می‌کنند (با تسمه).

 

ماشین لباسشویی های بدون تسمه جنبش اقلیت دارند بنابراین کمتر مستعد شکستگی و سروصدا است. در ضمن مهار اکثریت روی درام دارند که فرمان تنظیمات تند و آپشن های برنامه های متخلف را می‌دهد. مسئله قابل‌توجه در مورد لباسشویی های بدون تسمه این است که موتور نیاز به طراحی خاص دارد الی با اندازه و ظرفیت ماشین لباسشویی متناسب باشد و بتواند مقدار انرژی مناسبی را برای به جنبش دراوردن درام به دست آورد که این فرمایش منجر به بالا رفتن قیمت لباسشویی می‌شود.

 

11- بهره‌وری انرژی یا کارایی

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید یک ماشین لباسشویی جدید کران باید به آن توجه کنید، میزان مصرف انرژی یا همان تاثیر لباسشویی است. برای بررسی این باره حتماً باید به برچسب انرژی لباسشویی دقت نمایید. برچسب انرژی به شما پرتو می‌دهد که لباسشویی منتخب شما لغایت چه اندازه مقرون‌به‌صرفه است. ماشین های لباسشویی خارجی همانند بسیاری از ابزارها خانگی دیگر، دارای برچسب انرژی اتحادیه اروپا (EU) هستند که بر بنیاد آن بین A الی G رتبه‌بندی شده‌اند (البته ماشین لباسشویی های ایرانی نیز حائز برچسب انرژی هستند). به صورتی که ماشین های لباسشویی حائز رتبه A، بهترین کارایی و بهره‌وری انرژی را دارند. بعلاوه سازندگان مدل‌های جدید به‌صورت مداوم در حال بالا بردن تاثیر هستند به‌طوری‌که رتبه‌بندی‌های جدیدی به برچسب انرژی افزوده شده است. شما بر روی برخی از جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی می‌توانید رتبه‌بندی‌های +A++ ، A و +++A را نگریستن کنید که بهترین کارایی حال آماده هستند.

نویسنده بازدید : 40 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی 10.5 کیلو ال جی مدل FH4G1JCHP6N

ماشین لباسشویی 10.5 کیلو ال جی مدل FH4G1JCHP6N یگانه از پیشرفته ترین و جدیدترین ماشین های لباسشویی شرکت ال جی است. این ماشین لباسشویی حائز طراحی بی اندازه ای است که با رنگ نقره ای خود جلوه ویژه ای به آشپزخانه های امروزین امروزین می دهد و کاملاً مطابق نیازها و سلیقه خانم ها طراحی شده است .این فرآورده ال جی با نام تجاری تایتان حائز گنجایش دیگ 10.5 کیلویی و ظرفیت خشک کنندگی 7 کیلو می باشد و ابعاد آن به ترتیب عرض 60 سانتیمتر ، عمق 61 سانتیمتر و ارتفاع  85 سانتیمتر است .

 

این ماشین لباسشویی دارای 13 برنامه شستشو، سیستم شستشو با بخار ، قابلیت ضد آلرژی ، قابلیت ضد چروک، صفحه نمایش کاملاً لمسی LED و سیستم عیب یابی هوشمند است. این محصول حائز موتور بدون تمسه با سرعت 1400 دور در دقیقه می باشد که در رتبه مصرف انرژی +++A پیمان دارد. کمپرسور این ماشین لباسشویی از گونه Direct Drive  با نیرو فوق العاده است که راز و صدای زیاد کمی برپایی می کند.

 

 

مشخصات فنی لباسشویی ال جی 10.5 کیلو 

محصول 2017

ساخت کره

ظرفیت 10.5 کیلوگرم

ظرفیت خشک کن 7 کیلوگرم

رنگ: سفید و نقره ای

دارای 6 حرکت درایو مستقیم

سرعت چرخش 1400دور در دقیقه

صفحه نمایش LED لمسی

مجهز به تکنولوژی بخار

قابلیت ضد آلرژی

قابلیت ضد چروک

دارای 13 برنامه شستشو و 10 گزینه ویژه

پهنا : 60 سانتی متر

عمق: 61 سانتی متر

ارتفاع: 85 سانتی متر

 

6 جنبش شستشوی لباسشویی ال جی FH4G1JCHP6N

یکی از مهمترین استراتژی‌هایی که ال جی چندیست بر روی تقسیم خاصی از لباسشویی‌هایش پیاده کرده، ایده 6 مرحله‌ای شستشو بود. در این میانی لباسشویی ال جی FH4G1JCHP6N نیز از این ویژگی 6 مرحله شستشو برخوردار است. تنها کافیست یکی از برنامه‌های شستشوی این لباسشویی را برگزیدن کنید، سپس به اتفاق با فناوری Motion Direct Drive و اعمال هر کدام از مراحل ساییدن، غلتاندن، نا دادن، پیچشی، پله ای و آبکشی مرحله به مرحله معنای یک شستشوی واقعی و کیفیت بالا را به نکویی دریافتن خواهید کرد.

 

در این میان مشخصاتی همچون سرعت چرخش 1400 بعید در دقیقه‌ای درام این لباسشویی 10.5 کیلویی به همراه کارایی بسیار عالی موتور پر تاب Direct Drive آن، با خیال آسان می‌توانید فقط به تماشای شستشوی لباس‌ها بنشینید و بدون هیچ کاری از نهایت دقت و کیفیت بالای لباس‌های تمیزتان لذت ببرید. این نوع موتور که از آن به عنوان موتور دو منظوره نیز یاد می‌شود، از یک طرف با کارایی فوقانی که از خود ارائه می‌دهد و از طرفی سایر با امکان نویز کمتر و بدون سر و صدا، این دستگاه را به محصولی کاربردی تبدیل کرده است.

 

تکنولوژی TrueSteam لباسشویی FH4G1JCHP6N

بدون شک در هر خانواده‌ای برخی اعضای خانواده هستند که به بیماری‌های مختلفی همچون گونه ها حساسیت‌ها و بیماری‌های دیابتی مبتلا هستند. این نوع کسان به انگیزه حساسیت فوقانی که دارند بی گمان با تصادف هر گونه لباسی به پوست و بدنشان دچار خارش خواهند شد، که ال جی با جای دادن تکنولوژی TrueSteam در مدل لباسشویی FH4G1JCHP6N این مشکل را حل کرده است. این فناوری با عملکرد مناسبش در هنگام شستشو الی 99.9 درصد توانا به حذف و از میان بردن باکتری‌ها، اضافه‌های مواد شوینده و حساسیت‌های پوستی خواهد شد.

 

 

 

تکنولوژی TrueSteam لباسشویی FH4G1JCHP6N

 

 

موتور Direct Motor

اگر شنیده باشید ، می دانید که ال جی در محصولات جدیدش از موتوری اختصاصی به نام موتور دایرکت درایو Direct Motor استفاده می کند . این موتور قدرتمند و فوق العاده عملکرد بهینه تری داشته و راز و صدای اقلیت تولی می کند و از همه مهمتر مصرف انرژی در این لباسشویی را به شدت زیر می  آورد . موتور دایرکت درایو به واسطه ی حذف تسمه وپولی و قطعات جانبی در موتور ، میزان برخورد قطعات با یکدیگر را در حین شغل کردن لباسشویی کاهش دیتا است و می تاب گفت ماشین لباسشوییFH4G1JCHP6N را به یک ماشین لباسشویی بی صدا و آرام و بدون لرزش تبدیل کرده است .

 

موتور Invert Direct Drive لباسشویی ال جی مدل FH4G1JCHP6N

 

 

قابلیت درنگ برنامه و افزودن لباس

ماشین لباسشویی ال جی FH4G1JCHP6N امکان بسیار جالبی دارد و آن هم اضافه کردن جامه پس از شغل کردن و صریح شدن ماشین لباسشویی است . اگر لباسشویی را روشن کرده اید و پس از چند دقیقه یادتان افتاد که بله ، یک تکه لباس ناپاک هم بوده و آن را درون لباسشویی نگذاشته است ، می توانید حرکت ماشین لباسشویی را با اختناق دادن دکمه ی Pause نگه دارید و بعد از اینکه درب را باز کرده و جامه را اضافه نمودید باز هم درب لباسشویی را بسته و دکمه ی PLAY را خپگی دهید .

 

 

قابلیت مکث برنامه و افزودن پوشاک در لباسشویی ال جی 10.5 کیلو

 

راحتی هوشمندانه با WiFi

فن آوری SmartThinQ ™ به شما دستور می دهد الی هر زمان که بخواهید عملیات شستشوی  پوشاک خود را از هر کجا و هر مکان سایر بازرسی کنید. شما می توانید مصرف انرژی را ردیابی و یا استفاده از چرخه دانلود را برای افزودن طیف وسیعی از چرخه شستشو جدید در درازا عمر طول ماشین لباسشویی.

نویسنده بازدید : 49 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی یگانه از بهترین ماشین پوشاک شویی های تولید شده توسط شرکت ال جی است. این ماشین لباس شویی دارای درب مشکی بزرگ شیشه ای می باشد که پنل لمسی بر روی درب آن تعبیه شده است،و زیبایی این ماشین پوشاک شویی را دوچندان می کند.این ماشین لباس شویی حائز موتور اینورتر دایرکت درایو است ،که این موتور فاقد تسمه است که درنتیجه سایش را تفریق میدهد و صدا و لرزش را به دست کم می رساند. وباعث طولانی ترشدن عمر موتور ماشین پوشاک شویی می شود.و به لطف موتور اینورتر دایرکت درایو این ماشین لباس شویی مصرف برق شما به شدت تفریق می یابد . لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی قابلیت شستوشو با بخار را دارد ،که جامه هایی عاری ازهر گونه لکه را به شما تحویل میدهد ، و سایر لازم نیست موعد زیادی را صرف اتو کردن لباس ها کنید این ماشین لباس شویی حائز برنامه ضد چروک می باشد و راحتی را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد.

TrueSteam™

 لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی حائز خاصیت TrueSteam است . خاصیت TrueSteam™ که در این ماشین لباس شویی قرارداده شده است مشکل خانواده هایی که حساسیت یا آلژی دارند را حل کرده است.این ماشین جامه شویی توانا است لغایت 99.9% باکتری و میکروب هارا ازبین ببرد وآسایش و راحتی را به شما هدیه دهد.با حفظ یک پیرامون تندرست و عاری از آلرژن ، کیفیت زندگی خویش را شفا بخشید.

درب فضایی ال جی

لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی یکتا از بهترین ماشین جامه شویی های تولید شده بدست کمپانی ال جی است. این ماشین پوشاک شویی حائز درب مشکی بزرگ شیشه ای می باشد که پنل لمسی بر روی درب آن تعبیه شده است،و زیبایی این ماشین پوشاک شویی را دوچندان می کند.این ماشین لباس شویی دارای موتور اینورتر دایرکت درایو است ،که این موتور فاقد تسمه است که درنتیجه اصطکاک را تفریق میدهد و صدا و لرزش را به دست کم می رساند. وباعث طولانی ترشدن عمر موتور ماشین لباس شویی می شود.و به لطف موتور اینورتر دایرکت درایو این ماشین لباس شویی مصرف برق شما به شدت کاهش می یابد . لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی قابلیت شستوشو با بخار را دارد ،که جامه هایی عاری ازهر نوع لکه را به شما تحویل میدهد ، و سایر لازم نیست سررسید زیادی را صرف اتو کردن پوشاک ها کنید این ماشین لباس شویی دارای برنامه ضد چروک می باشد و راحتی را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد.

 

TrueSteam™

 لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی دارای ویژگی TrueSteam است . خاصیت TrueSteam™ که در این ماشین لباس شویی قرارداده شده است مشکل خانواده هایی که حساسیت یا آلژی دارند را حل کرده است.این ماشین لباس شویی توانا است الی 99.9% باکتری و ریزاندامگان هارا ازبین ببرد وآسایش و راحتی را به شما هدیه دهد.با حفظ یک محیط تندرست و عاری از آلرژن ، کیفیت حیات خود را شفا بخشید.

 

6 Motion DD

یک برنامه شستشو را انتخاب کنید و تکنولوژی 6 Motion Direct Drive طبل شستشو را از جهات مختلفی حرکت می دهد ، و پیشه شست و شوی لباس هارا در 6 مرحله به سپریدن می رساند و ضمن تمیز کردن جامه ها ، حس بی اندازه تمیز را به پارچه ها می دهد. این 6 مرحله که از شست و شوی لباس ها با دست الهام گرفته است دارای مراحل ساییدن، غلتاندن، طاقت دادن، پیچشی، پله ای و آبکشی مرحله به مرحله معنای یک شستشوی واقعی و کیفیت بالا را به نکوداشتن به شما هدیه می دهد.

Invert Direct Drive

لرزش کمتر ، نویز کمتر

موتور Inverter Direct Drive با بهره وری بالا باعث بهبود عملکرد شستشو می شوند ، ولی بدون راز و صدا. فن آوری DD اینورتر از قطعات متحرک کمتری کاربرد می کند که این امر مایه تفریق لرزش ها و افزایش دوام می شود. به علاوه ، این موتور انرژی کمتری را مصرف می دکند و باعث تفریق مصرف برق می شود.

صرفه جویی در مصرف آب ، صرفه جویی در وقت با EcoHybrid

فناوری EcoHybrid با رتبه بندی انرژی A موجب صرفه جویی در مصرف آب یا کوتاه شدن چرخه خشک شدن می شود. حالت خشک Eco را انتخاب کنید ، که از آب برای خشک کردن استفاده نمی کند ، یا حالت خشک معمولی برای اختصار کردن کل چرخه خشک کردن و کاهش خرج های انرژی.

Add Item

اگر یک تکه جامه را فراموش کرده اید که آن را درون لباسشویی بیندازید دیگر نگران نباشید ، می توانید پس از شروع چرخه شستشو ، آن را اضافه کنید. LG TWINWash with به دکمه “افزودن مورد” مجهز است که به شما امکان می دهد در حین شستشو درب را باز کنید تا پوشاک های جا باقیمانده را اضافه کنید.

راحتی هوشمند با WiFi

فناوری SmartThinQ l به شما امکان می دهد پوشاک های شسته شده خویش را از هر کجا و هر موعد و هر موعد بازرسی کنید. می توانید میزان مصرف انرژی را ردیابی کنید یا از چرخه بارگیری کاربرد کنید تا طیف وسیعی از چرخه های شستشوی پسین توسعه یافته را در طول عمر ماشین لباسشویی اضافه کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 721
  • بازدید کلی : 3,562