loading...
لباسشویی درب فضایی
نویسنده بازدید : 39 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

لباسشویی درب فضایی 10.5 کیلو ال جی مدل FH4G1JCHP6N

ماشین لباسشویی 10.5 کیلو ال جی مدل FH4G1JCHP6N یگانه از پیشرفته ترین و جدیدترین ماشین های لباسشویی شرکت ال جی است. این ماشین لباسشویی حائز طراحی بی اندازه ای است که با رنگ نقره ای خود جلوه ویژه ای به آشپزخانه های امروزین امروزین می دهد و کاملاً مطابق نیازها و سلیقه خانم ها طراحی شده است .این فرآورده ال جی با نام تجاری تایتان حائز گنجایش دیگ 10.5 کیلویی و ظرفیت خشک کنندگی 7 کیلو می باشد و ابعاد آن به ترتیب عرض 60 سانتیمتر ، عمق 61 سانتیمتر و ارتفاع  85 سانتیمتر است .

 

این ماشین لباسشویی دارای 13 برنامه شستشو، سیستم شستشو با بخار ، قابلیت ضد آلرژی ، قابلیت ضد چروک، صفحه نمایش کاملاً لمسی LED و سیستم عیب یابی هوشمند است. این محصول حائز موتور بدون تمسه با سرعت 1400 دور در دقیقه می باشد که در رتبه مصرف انرژی +++A پیمان دارد. کمپرسور این ماشین لباسشویی از گونه Direct Drive  با نیرو فوق العاده است که راز و صدای زیاد کمی برپایی می کند.

 

 

مشخصات فنی لباسشویی ال جی 10.5 کیلو 

محصول 2017

ساخت کره

ظرفیت 10.5 کیلوگرم

ظرفیت خشک کن 7 کیلوگرم

رنگ: سفید و نقره ای

دارای 6 حرکت درایو مستقیم

سرعت چرخش 1400دور در دقیقه

صفحه نمایش LED لمسی

مجهز به تکنولوژی بخار

قابلیت ضد آلرژی

قابلیت ضد چروک

دارای 13 برنامه شستشو و 10 گزینه ویژه

پهنا : 60 سانتی متر

عمق: 61 سانتی متر

ارتفاع: 85 سانتی متر

 

6 جنبش شستشوی لباسشویی ال جی FH4G1JCHP6N

یکی از مهمترین استراتژی‌هایی که ال جی چندیست بر روی تقسیم خاصی از لباسشویی‌هایش پیاده کرده، ایده 6 مرحله‌ای شستشو بود. در این میانی لباسشویی ال جی FH4G1JCHP6N نیز از این ویژگی 6 مرحله شستشو برخوردار است. تنها کافیست یکی از برنامه‌های شستشوی این لباسشویی را برگزیدن کنید، سپس به اتفاق با فناوری Motion Direct Drive و اعمال هر کدام از مراحل ساییدن، غلتاندن، نا دادن، پیچشی، پله ای و آبکشی مرحله به مرحله معنای یک شستشوی واقعی و کیفیت بالا را به نکویی دریافتن خواهید کرد.

 

در این میان مشخصاتی همچون سرعت چرخش 1400 بعید در دقیقه‌ای درام این لباسشویی 10.5 کیلویی به همراه کارایی بسیار عالی موتور پر تاب Direct Drive آن، با خیال آسان می‌توانید فقط به تماشای شستشوی لباس‌ها بنشینید و بدون هیچ کاری از نهایت دقت و کیفیت بالای لباس‌های تمیزتان لذت ببرید. این نوع موتور که از آن به عنوان موتور دو منظوره نیز یاد می‌شود، از یک طرف با کارایی فوقانی که از خود ارائه می‌دهد و از طرفی سایر با امکان نویز کمتر و بدون سر و صدا، این دستگاه را به محصولی کاربردی تبدیل کرده است.

 

تکنولوژی TrueSteam لباسشویی FH4G1JCHP6N

بدون شک در هر خانواده‌ای برخی اعضای خانواده هستند که به بیماری‌های مختلفی همچون گونه ها حساسیت‌ها و بیماری‌های دیابتی مبتلا هستند. این نوع کسان به انگیزه حساسیت فوقانی که دارند بی گمان با تصادف هر گونه لباسی به پوست و بدنشان دچار خارش خواهند شد، که ال جی با جای دادن تکنولوژی TrueSteam در مدل لباسشویی FH4G1JCHP6N این مشکل را حل کرده است. این فناوری با عملکرد مناسبش در هنگام شستشو الی 99.9 درصد توانا به حذف و از میان بردن باکتری‌ها، اضافه‌های مواد شوینده و حساسیت‌های پوستی خواهد شد.

 

 

 

تکنولوژی TrueSteam لباسشویی FH4G1JCHP6N

 

 

موتور Direct Motor

اگر شنیده باشید ، می دانید که ال جی در محصولات جدیدش از موتوری اختصاصی به نام موتور دایرکت درایو Direct Motor استفاده می کند . این موتور قدرتمند و فوق العاده عملکرد بهینه تری داشته و راز و صدای اقلیت تولی می کند و از همه مهمتر مصرف انرژی در این لباسشویی را به شدت زیر می  آورد . موتور دایرکت درایو به واسطه ی حذف تسمه وپولی و قطعات جانبی در موتور ، میزان برخورد قطعات با یکدیگر را در حین شغل کردن لباسشویی کاهش دیتا است و می تاب گفت ماشین لباسشوییFH4G1JCHP6N را به یک ماشین لباسشویی بی صدا و آرام و بدون لرزش تبدیل کرده است .

 

موتور Invert Direct Drive لباسشویی ال جی مدل FH4G1JCHP6N

 

 

قابلیت درنگ برنامه و افزودن لباس

ماشین لباسشویی ال جی FH4G1JCHP6N امکان بسیار جالبی دارد و آن هم اضافه کردن جامه پس از شغل کردن و صریح شدن ماشین لباسشویی است . اگر لباسشویی را روشن کرده اید و پس از چند دقیقه یادتان افتاد که بله ، یک تکه لباس ناپاک هم بوده و آن را درون لباسشویی نگذاشته است ، می توانید حرکت ماشین لباسشویی را با اختناق دادن دکمه ی Pause نگه دارید و بعد از اینکه درب را باز کرده و جامه را اضافه نمودید باز هم درب لباسشویی را بسته و دکمه ی PLAY را خپگی دهید .

 

 

قابلیت مکث برنامه و افزودن پوشاک در لباسشویی ال جی 10.5 کیلو

 

راحتی هوشمندانه با WiFi

فن آوری SmartThinQ ™ به شما دستور می دهد الی هر زمان که بخواهید عملیات شستشوی  پوشاک خود را از هر کجا و هر مکان سایر بازرسی کنید. شما می توانید مصرف انرژی را ردیابی و یا استفاده از چرخه دانلود را برای افزودن طیف وسیعی از چرخه شستشو جدید در درازا عمر طول ماشین لباسشویی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 3,559